Nordlysfestivalen tilbyr billetter til RSS medlemmer med 25 % rabatt

Nordlysfestivalen har suksessforestillingen Reindans - Boazodánsa på programmet 28. og 29. januar, og de tilbyr RSS's medlemmer redusert pris på de to forestillingene som fremføres på Polaria kl. 18 begge dager.

Danseforestillingen er skapt av de to dansekunstnerne Simone Grøtte Pedersen fra Lakselv og Johanne Eltoft fra Tromsø, og har utgangspunkt i en dramatisk danseseanse i midten av en reinflokk. Ved hjelp av filmopptak fra dansen, lyseffekter og originalskrevet musikk tar danserne med publikum på sin opplevelse av å være i reinflokken, og den energien de ble drevet inn i.

Les om forestillinga

Og opplev en smakebit på YouTube

Ordinær billettpris er kr 200, men RSS medlemmer kan bestille billetter på epost til kr 150. Oppgi at du er medlem av Tromsø Sameforening, så får du tilsendt hentenummer. Send e-post til vår kontaktperson i Nordlysfestivalen.